1. Snabb och personlig service
Varje kund är viktig för en liten marknadsföringsbyrå. Genom att arbeta med mindre antal personer innebär också att dina unika behov och utmaningar kan personligen tas hand om samma person på ett tidseffektivt sätt.
2. Flexibilitet
Många stora byråer tenderar att arbeta utifrån en viss arbetsprocess och om något oförutsett händer, från omläggning av produkt till personalbyten, så kan en liten byrå enkelt anpassa sig och byta kurs, medan större byråer har det svårare och det kan leda till missade deadlines och extra avgifter.
3. Prisvärt
Stora byråer har oftast stora allmänna omkostnader, som betalas av företags kunder på ett eller annat sätt. Små byråer är inte belastade med så stora allmänna omkostnader. Vilket betyder att du behöver bara betala för det du behöver och inte mer.
Om du tror att arbeta med en mindre digital marknadsföringsbyrå kan vara lösningen på dina marknadsföringsutmaningar, kontakta oss för en kostnadsfri och förutsättningslös konsultation.